Tuesday, July 19, 2011

PERMOHONAN PENERAPAN PELAJAR PRA DIPLOMA UITM KE DIPLOMA UITM TELAH DIBUKA

assalamualaikum semua.


 @terselahhh kegemukkan aku disitu kan kan


kepada pelajar pra diploma uitm dah buat permohonan diploma uitm ke belum?kalau belum cepat cepatlah pergi beli no pin di BSN dan buat permohonan ok.tarikh tutupnya pada 31 julai nih.dah tak lama lagi tuh.


so pilihan aku untuk ke diploma nanti ialah :

pilihan 1 :DIPLOMA PENGAJIAN PERNIAGAAN
pilihan 2 :DIPLOMA SENI KULINARI
pilihan 3 :DIPLOMA PENGURUSAN DAN TEKNOLOGI MAKLUMAT

memang minat aku lebih kepada seni kulinari, tapi pointer untuk ke diploma seni kulinari mesti dapat 3.00 above.so aku takut tak dapat capai pointer tuh.jadi aku pilih diploma business.pointer untuk ke diploma business ialah 2.00

tinggal lagi 2 bulan untuk aku berusaha lebih keras untuk mencapai pointer yang terbaik.insyaallah aku boleh buat.

kepada pelajar pra diploma uitm cepat cepat buat permohonan ke diploma uitm ok.

4 comments: